Yhdistys

Lauttasaaren Koirakerho ry on vuonna 1968 perustettu koirakerho Helsingissä. Alusta alkaen yhdistyksen toiminnassa on painottunut iloinen meininki koulutuksineen ja tapahtumineen.

Jäsenenä saat oikeuden osallistua kerhon tarjoamiin koulutuksiin ja pääset osallistumaan etuhinnoin kerhon järjestämiin tapahtumiin ja kilpailuihin.

Jäsenmaksut vuonna 2019

Varsinainen jäsen: 16 €
Perhejäsen (ei omaa lehteä, edellytyksenä sama osoite): 3 €
Ainaisjäsen: 160 €

Mukaan toimintaan?

Yhdistys on jäsentensä näköinen, joten kaikki ideat otataan ilolla vastaan ja apukädet ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Onko sinulla jokin hyvä idea ja ehkä vähän aikaa auttaa sen toteuttamisessa?

Ota yhteyttä sähköpostilla: lauttasaarenkoirakerho@gmail.com

Lauttakoira

Lauttakoira on kerhon jäsenlehti, johon otetaan ilolla vastaan kaikkien jäsenten kirjoitukset! Olitko koirasi kanssa kisoissa tai näyttelyssä, koulutuksessa tai lomamatkalla? Harrastatko koirasi kanssa jotain mukavaa? Haluatko esittellä koirasi tai kertoa vinkkejä juuri sen rotuisen koiran kouluttamiseen?

Kirjoita juttu, liitä halutessasi mukaan muutama valokuva ja lähetä materiaali sähköpostilla: lauttakoira@gmail.com